چشم به راه
چشم به راه
خدا جون ممنون که به منم یه فرشته دادی ازت میخوام خودت نگهدار فرشته ام باشی

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

سلام عزیزم

 

الان که دارم این پستو برات تایپ میکنم شدیدا با من در جنگ و جدل هستی یه جوری خودتو تکون میدی که جیغم میره اسمون

بابای پیشم خوابیده ولی بیدار نشد عجیبه ها با این همه سر صدای من

 

حتما پیش خودت فکر میکنی که باعث اذیت من شدی اما عزیزم اگرچه خیلی دردناک شده حرکتات چون جات تنگه ولی من بیش از پیش عاشق تکون خوردنات شدم

 

و حس میکنم انشاا..وقتی دنیا اومدی دلم برای این ورجه وورجه کردنات تنگ میشه

 

عزیزم خریدای کویت هم تموم شد  اینجا هم سیسمونیت به لطف خدا تکمیل شد و کم کم خودمونو  اماده میکنیم که بیای پیشمون

 

انشاا..سر وقت ..سرموعد

 

دوست دارم 20 دی به دنیا بیای یا 10 عددای قشنگین !

 

راستی خوشگلکم ازمایش سکری یا همون قند هم دادم خدا روشکر نرمال نرمال بودم انشاا..هفته بعد میرم دکتر و صدای قلب نازتو میشنوم

 

کاش بهم سونوگرافی هم بده خیلی دلتنگتم

 

دلم برای دیدنت لک زده

 

مامانی هر روز میرم به کمدتو و لباست نگاه میکنم و کلی قربون صدقه اش میرم همش پیش خودم میگم یعنی تو چه شکلی هستی

 

شکل من یا بابا یا دوتامون یا هیچکدوم ؟

انشاا..که صحیح و سالم بعدشم شکل مامانی باشی

 

فرشته من دوست دارم

 



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت23:28---10 آذر 1390
سلام مامان آرتمیس. خیلی مواظب خودت باش الان مثل فرشته ها پاکی برای ما هم دعا کن عزیزم. امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی. می بوسمت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:, توسط ارتیمیس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.